ساخت موشن گرافیک / انیمیشن های موشن گرافیک / موشن گرافیک

تاریخ ارسال : 1400/10/21

بهتراست ابتدا داستان را به صورت تصویری بر روی کاغذ بیان کنید به این قسمت اصطلاحاً استوری برد می گویند.

برای ساخت پلن تبلیغاتی انیمیشن های موشن گرافیک چه روشی مناسبت است؟

یکی از تخصص های آژانس ریوال آنلاین می باشد همین حالا می توانید سفارش ساخت موشن گرافيک را با ما در میان بگذارید.یکی از تاثیرگذارترین موارد در موشن  ارائه یک داستان قوی می باشد،بدون یک خط داستانی و روایت مناسب حتی در صورت اجرای بهترین تکنیک‌ها شما موفق نخواهد شد.

بهتراست ابتدا داستان را به صورت تصویری بر روی کاغذ بیان کنید به این قسمت اصطلاحاً استوری برد می گویند.استوری برد یا فیلم‌نامهٔ مصور پلی میان یک فیلم‌نامه مکتوب و جهان تصویری رسانه‌های بصری است.

ساخت موشن گرافیک همراه با کاراکتر اختصاصی توسط مجموعه ریوال آنلاین را میتوانید در این قسمت مشاهده کنید اصطلاحی است که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است.

انیمیشن های موشن گرافیکی را می توان گرافیک حرکتی نامید. این ساده ترین تعریفی است که می توان بیان کرد .بسادگی  قادر است به اندازه چندین جمله تاثیرگذار باشد.در سفارش ساخت موشن گرافیک به واقعیت های زیر توجه کنید:

۱- ۹۰ درصد اطلاعاتی که مغز دریافت می کند تصویری هستند.

۲- تصاویر ۶۰٫۰۰۰ بار سریع تر در ذهن تحلیل می شوند.

۳- افراد اطلاعات تصویری را «از طریق ضمیر نا خودآگاه» راحت‌تر به ذهن می سپارند.

ساخت موشن گرافیک

امروزه کسب‌وکارها قدرت فیلم متحرک را درک کرده اند و سعی در استفاده از آن در استراتژی‌های تبلیغاتی خود روی آورده‌اند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که مخاطب امروزی به علت مشغله های متفاوت فرصت اندکی برای مطالعه دارد و فقط با استفاده از انیمیشن های آنلاین موشن گرافیک و تکنیک‌های مشابه است که می‌توانند در مدت کم، بیشترین میزان پیام را به مخاطب منتقل کنند.

جذابیت بصری بالا یکی از مهمترین ویژگی هایی است که سبب می شود تا اشتراک گذاری این محتوا با سرعت و تعداد بیشتری انجام شود که در برخی موارد انتخاب رنگ ها با تونالیتی رنگی خاص باعث افزایش جذابیت و سادگی این سبک نیز به کاهش هزینه های ساخت انیمیشن های موشن به نسبت سایر موارد تبلیغاتی ویدیویی گردیده است.

همه این ویژگی ها باعث می شود همه کسب و کارها برای انتخاب انیمیشن های موشن گرافیکی به عنوان ابزار اصلی انتقال محتوا در بازاریابی محتوا یقین پیدا کنند. با اطمینان آینده بازاریابی ویدئویی در دست گرافیک حرکتی است.